Steg räknare! Mammablogg GALAN! <3
Publicerat: 2009-07-04| 21:31:01

Nu ska här gå´s tills sulorna blir slut!!
Jag blir inte mindre på att lägga om min kost!

Samtidigt ska hunden ner i vikt han oxå..
Så nu ska vi gå och gå...

Har nu steg räknare och där står det steg, kalorier, km, tid mm
Igår så gick vi

* 14041 steg!  
*  660 kcal
*  8,7 km
*  3,16 h..


nu i dag innan dagen är slut så har vi gått..

* 17246 steg
* 810 kcal
* 10,7 km
* 3,13h....

KUL nu är det bara att hoppas att vågen går den oxå och gärna ner... ;)

Igår åkte min svägerska ner till Götet på mammablogg galan hon är där och tävlar om bästa ??? BLOGG!! mins inte i vilken kategori om det var glamorösa bloggen eller ??
Hon är iallafall där och tävlar! Jätte kul. så när hon nu kommer hem så ska det bli spännande att höra hur det var..

Jag var själv med i kategorin bästa tonårs blogg min jag åkte ur när sista röstningen var klar!

jag tror det var 20 st som var nominerade och 120 personer som ska vara där!

Dom har nu ätit och minglar nog runt för fullt..
ska se om jag kan få någon rapport om hur det gått eller om allt är hemlit tills i morgon när galan lider mot sitt slut!

Kram kram ♥

Kommentarer
Från:Kim-Bloggdesigner
Publicerat: 2009-07-05| 00:19:31

Åh tack så mkt. :D



Ha en underbar helg du med. :)

kram

Från:Kadri
Publicerat: 2009-07-05| 16:10:24

oj vad du orkar o gå. duktig du.



ville du inte åka med moster ?? Det måste vara roligt o gå på e gala fast jag skulle aldrig vilja vinna. så pinsamt hämta sitt pris. nej, det skulle jag inte vilja

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?