Hantverkare, katter & dag 1 i Frasses diet vecka..
Publicerat: 2009-07-01| 22:56:53

Efter att bli väckt kl 7 även denna morgon för att rörmokaren ska komma så känns det jobbigt värre att komma på benen..
Men efter en kopp kaffe så vaknar den mest sömniga till liv igen. :)

Tackar gud att det blev kaffe som blev mitt livs dryck! :)

Idag kom rör killen iallafall det var värre igår då kom han inte ens... :(
Idag kom han men han gjorde inget..... :(

Ja dessa hantverkare!!
Tänk att man behöver dom så vansinnigt mycket till både det ena och det andra!

Min man är oxå hantverkare  ;) på många sätt ;)

;)

Han är min personliga hantverkare...
Mycket personliga hantverkare! ;)
Hoppas ni alla får en skönare natt nu när det är svalare ute!!

Frasses första dag på diet har gått riktigt bra tycker jag..
Han har ätit tre mål idag och han verkar inte direkt hungrig MEN värmen kanske gör sitt till oxå!
Hoppas att detta ger resultat oxå..

Har även varit och tittat till Carinas älskade katt Simba ( hon har ju rest till Holland i tre veckor)
Hon kommer hem på min födelsedag så alltså måste det vara tre veckor till att jag kliver över nästa ålderstecken! :(
Men för att återgå till SIMBA så har han ju ramlat från balkongen och slagit sig ordentligt så han går på medicin nu..
han hade bla ett medicin plåster på sig som skulle tas bort idag! Även en krage så han inte ska komma åt att slicka på plåstret som anses vara giftigt om det anväds på annat sätt än absorberande genom huden!

Så jag skulle försöka få bort detta plåster som enlijgt Carina var på väg att lossna... Hahahaha det var det INTE kan jag säga det satt som berg..
Efter att försiktigt börja att ta loss plåstret så var inte kissen så glad längre och om jag nu någon gång skulle lyckas få bort detta eländiga skit så blev det att RYCKA bort det!

HAN Skrek & klöste hela mej MEN jag fick bort det innan katten han slita sej!

NU var det bara tratten kvar! :)
MEN var var katten????

Ja letade som en tok igenom hela lägenheten överallt letade jag.. innan jag tillslut hittade hohom bakom en gardin bakom soffan..
Men då gick det ganska bra att ta bort tratten men han var inte direkt glad på mej... MEN det var ömsesidigt! :(
I morgon ska jag tvinga i honom medicin genom en spruta genom munnen..
Hoppas detta lyckas bättre! :D
Så jag får hålla tummen!!

Ja nu ska jag borsta mina tänder och krypa ner under täcket!
Så god natt Sverige var ni än är! ♥

Kommentarer
Från:Sanne
Publicerat: 2009-07-01| 23:46:18

Förlåt för det otroligt sena svaret, har haft så mycket att göra... Klart det är okej att du byter! Jag önskar att jag kunnat fixa den andra, men det gick verkligen inte... Din nya design är jättefin, hoppas du är nöjd :)

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?