Tre veckor hos PAPPA!
Publicerat: 2009-07-07| 12:14:40

Som jag tidigare berättat så är jag skild och lever tillsammans med min sambo!

Jag har tre barn varav dom äldre bor hos oss på heltid och den lilla varannan vecka!

Detta visste ni redan ni som följt min blogg!

Så här på sommaren så brukar vi ´ha en lite längre tid med barnen som tre veckor!

Fast men äldsta har inte varit så sugen att vara hos pappa överhuvudtaget!

Ja det är en lång historia..
Men det jag nu vill ventilera här är att barnen är hos pappa nu i tre veckor och kommer till oss om ca 1½ vecka..

Men nu så åkte pappa med sin sambo till Värnersborg och vår dotter 13 år vägrade att följa med på denna resa trotts mycket uppbackning av mej och min man!

Så hon har varit här nu i snart en vecka..
Det har fungerat jätte bra..
Det känns inte alls jobbigt!   :)

MEN nu till saken TRE veckor!!!   :(
Det är lång tid att vara utan barnen.. NÄR man är så van att dom finns här omkring en hela tiden!
Ja jag vet att jag ska passa på att njuta..

Det gör jag oxå  Suck men jag saknar dom ändå!
Johanna får ju mer av mamma ;) & det är inte dumt det heller för hur ofta får vi EGEN TID??
Nej inte ofta..  ;)
 
Ja dom kommer väl hem igen till pappa i morgon så då åker Johanna igen & då kommer den riktiga ensamheten som jag inte haft än för när mina barn åkte så kom mannens älskade son hit sen Johanna så riktigt själva har vi inte varit! ;P

>>>>> <3<3<3<3<3   Ja dessa ÄLSKADE barn! :)   <3<3<3<3<3> <<<<<

Kommentarer
Från:Kadri
Publicerat: 2009-07-07| 13:03:20

Sv. Jag är knappast bra. Någon som har bara lagt mig på listan.

Från:Amanda
Publicerat: 2009-07-07| 14:30:12

Ja, 3 veckor är verkligen lång tid att vara ifrån sina älskade barn.

Hoppas restrerande dagar fyllt med mycket skojiga upptåg så tiden går fort.

Kramar

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?