Barn lediga!!! Ja idag blev vi barnlediga!
Publicerat: 2009-06-19| 13:37:40




Midsommarafton och vi är barn lediga!! :O
Hur ofta har detta hänt??
Inte ofta kan jag säga!!

Men när man är barnledig så kan iallafall inte jag bara koppla bort dom utan jag måste prata med dom på något sätt antingev via sms eller msn..

Ja jag vet att jag är tokig!!
Alla säger men passa på och njut du och din man..
Men jag vet inte hur man gör!??

Låter det konstigt tycker ni??
Jag separerade från mitt X för ca 3½ år sen och under denna tid så har det varit barn hos oss under nästan hela tiden alltid någon..

I & med att jag har tre & D två så har det bara blivit så..

Det enda som jag kan märka förutom tomheten och tystnaden så är det städat även efter jag städat..
det finns ingen som river till på en gång!

Förstår ni mej?

Det är tur att det inte är så här jämt det skulle jag aldrig klara ..
Jag skaffade barn för att jag skulle ta hand om dom och inte lämna bort dom..
Men visst kan det vara skönt någon gång ibland... :)
Det kan jag hålla med om..

Kram ღ




Kommentarer
Från:Kim-Bloggdesigner
Publicerat: 2009-06-19| 13:56:45

tack så mkt. och detsamma till dig. :)

Ha en underbar midsommar.

Ingen orsak hoppas du trivs med den.

Ha det bäst. /Kim.

Från:madde
Publicerat: 2009-06-19| 17:31:47

vad vad är?ler*

haft tur med vädret här,sol och lite vita moln ibland*

Från:ღ DesignByMilly ღ
Publicerat: 2009-06-19| 18:00:23

ja den är bra. men jag grät hela filmen.

Från:Kadri
Publicerat: 2009-06-19| 20:40:54

SV. DET HAR JU VARIT FINT IDAG, MEN NU REGNAR DET.



GLAD MIDSOMMAR !!!

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?