BESÖKS rekord!!
Publicerat: 2009-06-20| 16:27:46

                                                                      



Ja idag måste jag bara fira!!!  

Igår hade jag besöks rekord på min blogg!

Det är inte många som är här och hälsar på!!
Men jag är glad om några kikar in och att ni då lämnar en komentar så blir jag glad!

Men igår var det 17 st 
Jag brukar bara ha 15 alltid 15..:P

Men inteee igår då var det 17 st.. ;)

Tack vad jag blev glad! :D

<3  Kramar till er alla som fick mej att må bra!!!   <3
 

Kommentarer
Från:madde
Publicerat: 2009-06-20| 16:42:01

jag vill tro dig:)minns när man gick i skolan och det var sommarlov då behövde man inte oroa sig om det var dåligt väder,då var det sol hela tiden nu får man istället planera efter hurdant vädret är och det skiftar ju så snabbt

Från:☆Camilla Nordin☆
Publicerat: 2009-06-20| 16:44:29

Vad kul!

Jag brukar oxå ha så ibland. En dag när jag loggade in hade det vart in mer än 500 unika besökare på en & samma dag :-)

Från:Kadri
Publicerat: 2009-06-20| 17:11:05

vad roligt med besöksrekord. jag hade en på tisdag.



man blir så himla glad

Från:Amanda
Publicerat: 2009-06-20| 18:55:06

Grattis! Du har en riktigt fin blogg så det kommer not trilla på fler och fler gäster här inne skulle jag tro.



Våran sommar blir nog mest till att bara vara här på hemmaplan. Det är lite svårt att planera något när man har ett barn som väldigt ofta blir sjuk. Och dessutom har vi ju nattvak sittandes hos honom på nätterna med. kräver lite planering om man ska åka någonstans. :o)

Vi hoppas nästa sommar ser lite bättre ut för våran del. isf gör vi nog ite mer utflykter då istället.

Vad ska du hitta på i sommar då?



Kram

Från:Mie
Publicerat: 2009-06-20| 20:28:32

Ah... ska genast prenumerera....s

Jag fick ju lämna in datorn igen så det har inte blivit nå inlägg i min blogg på länge

Tänkte uppdatera när den kommer tillbaka...



Puss på dig min bundis/bästis <3

Från:Jonna
Publicerat: 2009-06-22| 07:09:11

Kul :) Grattis!

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?