"BOMBEN"
Publicerat: 2009-06-11| 22:59:47






The crazy family! ♥

Jag har så mycket att skriva här men vet inte vad jag ska dela med mej av!!

Om jag skriver saker om min kära man som blev sexig i sina nya brillor tex.!

Eller om Freddes skador?

Frasse??

Eller om minstingen Matte som åker hem till sin pappa i morgon :(

VILKA andra åker dit??

Min dotter som är galen kanske jag ska skriva om!!??

Hon är GALEN på ett roligt sätt ! :P

Ja hela vår underbara familj är galen!






Ja vad har då bomben med detta och göra undrar vi alla!!
Ja men den kommer snart att smälla ingen vet när och ingen vet hur eller av vem!!

Så idag blev det inget mer med det!!

Trägården har fått sig ett ansikts lyft..

Tjejerna som bor grannar har varit ute och stavat! :P



Syrenerna blommar och det har varit skolavslutning och student..

Bilderna har naturligtvis min söta dotter tagit.. :P

KRAM <3




Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?