Förhållanden!
Publicerat: 2009-06-22| 17:57:01

♥Sitter idag och funderar på mitt förhållande till min man!

Gud vad jag har tagit honom för given!
Jag är en väldigt speciell person som har jätte svårt att lita på vad folk säger till mej..

Speciellt uppskattade ord dom hör jag inte ..
MEN om någon skulle säga något negativt så skulle jag höra detta och mala om det i evigheter..

Detta beror nog på mitt dåliga självförtroende eller min dåliga själv bild.

Hur många gånger har inte min man sagt att han älskar mej men att jag har ändå så svårt att ta det..

Varför??

Jag vet inte åååå gud om jag kunde känna den där självsäkerheten som alla andra har..

ÅÅÅ våga tro!!

Men när jag bestämmer mej för att tro så känns det som om någon står där och skrattar bakom min rygg och tänker gud så lätt lurad hon är..
Samt att dom snackar skit om en..

Är det någon som vet hur man bygger upp självkänslan???

Vore jätte tacksam om ni har något att tycka till om detta!

Alla ideer tar jag tacksamt emot!

Kram till alla er där ute!! ♥

Kommentarer
Från:Kim-Bloggdesigner
Publicerat: 2009-06-22| 18:16:26

Ja det kan man nog göra. gå in på designadinblogg.se och kolla i hans designhjälp där finns det nog det svaret. Nja mailen är det ju inte alltid man vill ge. MEn kanske bloggadressen eller så. jag vet inte.



Haha ja idag städas det lite. har hela veckan på mig att städa lägenheten så jag stressar inte. :)

Från:Michaela - Bloggdesign, foto m.m!
Publicerat: 2009-06-22| 19:39:09

fin blogg :)

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?