Fortsättning! :D
Publicerat: 2009-06-10| 12:59:29

Ja ja nu har jag fikat klart och en massa mer har hänt!!

Men för att fortsätta frå det som hände igår då min son ringde och sa att han cyklat omkull och blöder!!

Ja eftersom min son inte fick någon kontakt med sin mor :O så lyckas han ändå ta sej hem till en vän och hans mamma ringer mej och säger att Fredde slagit sig rejält när han cyklat om kull! :( NEJJJJ säger jag och kastar mej ut i bilen skäms som en hund för att jag inte trott på sonen!
:(

Synen jag möter när jag väl är där är inte trevlig.. och att jag inte trott honom gör att jag skäms verkligen hela pojen var ett enda stort skrapsår!
Samt stora( bullar lite överallt som golf bollar och vindruvor) svullnader!

vårdcentralen nästa!

Där får vi hjälp direkt av vår husläkare.. :) Glad man blir! :)
remiss in till akutkirurgen direkt!!
Väl där så går det ganska fort fast det var säker 20 st i vänt rummet!
Kanske var det för att han var (BARN) :P men samtidigt hade han varit avsvimmad en stund som kunde vara något allvarligt detsamma dessa stora halvstora ägg han har i ansiktet till bulor  var det kross skador eller?

Styret i magen var inte heller så bra då detta kunde få allvarliga konekvenser!!

Så vi blir in skrivna på barn och han får åka rullstol dit! sen blir det röntgen!!
Efter detta blir det sängen och vila för Fredde..

Men efter omplåstringen av några skrap sår så gör det fortfarande alldeles för ont för att sova
alvedon fick hjälpa och strax sover grabben äntligen! :(
åååå så liten han ändå är!!
Mammas lilla pojke!

Röntgen bilderna visade inget som tur var!!

Ja sängen där skulle sonen vara!!

Han sov iallafall en timme sen väckte dom honom igen och efter det kunde vi inte sova varken jag eller han!
En syrra kom in och sa att nu ska vi sova så vi gjorde ett tappert försök!!

Men magar som kurrade så var det svårt att somna!!
Tanke överföring eller ej så började både jag och Fredde att tänka på donken och ev att åka hem!!

Efter läkar ronden så fick vi åka hem men vi fick GÄRNA stanna NEJ säger vi! :D
VI vill hemmmm..
Tack dom släpper ut oss! :P

Lite bilder kommer snart..

                                                             KRAM <3

Kommentarer
Från:Rebecca
Publicerat: 2009-06-11| 20:45:46

Hej vännen!



Vad skönt att det inte var värre. Hade inte varit skoj för Fredde om han behövat gå gipsad.



Ha det bra och ge Fredde krya på dig kramar från oss!



Kramen

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?