Freddes skador när han körde om kull på cykeln.
Publicerat: 2009-06-13| 12:13:19



Jag lovade att lägga in bilder av Freddes skador när han körde omkull på cykeln.

VARNING!

Känsliga tittare ..






Min ÄLSKADE stackars son! :(





Skrap sår överallt!
Dom svider  och svider!
Samtidigt har han fått styret i bröstet och stota märken på sin högra sida utned revbenen!
så han var rejält
mörbultad!





Detta var några bilder..

Men som sagt så mår han relativt bra idag!

Kramar och ta hand om er.. ♥

Som sagt kör försiktigt!


Och säg för gud skull inte till barnen att dom ska skynda sig hem..  :(






Kraam ♥

Kommentarer
Från:Carma ♥
Publicerat: 2009-06-14| 00:53:44

Men Gud!!!! Stackars pojk!!!

Plåstra om honom ordentligt nu...

Kramar till er!

Från:Rebecca
Publicerat: 2009-06-14| 12:48:10

Stackars liten! Det ser inte skönt ut.



Krama om ´honom äe en gång från oss!



kram

Från:Kadri
Publicerat: 2009-06-14| 22:25:49

Men gud vad hemskt det ser ut. Hur lyckades han med det ??



Vem som tycker att du inte kan skriva vad du tycker ?? Är det några läsare som är elaka mot dig ???

Från:Kadri
Publicerat: 2009-06-15| 10:10:29

Sv. Är det släktingar som bråkar är det ju inte alltid lätt o ignorera de. Fast jag vet inte vad du har skrivit som ska vara så farligt.

Är det några läsare som bråkar är det inget o bry sig om.

Från:Kadri
Publicerat: 2009-06-15| 10:34:53

Sv. Men oj då. Varför beteer sig människor så här ??

Jag har ingen kontakt med min pappa och jag är nöjd med det. Jag har valt det själv för jag orade inte med hans lögner och sen stal han pengar från mig också.



Har du många läsare ??? Inte min sak, men kanske andra tycker om din blogg ändå. Jag gör det i alla fall.



Ingen som har utmanat mig, men jag kan utmana dig om du vill. Eller då kan du svara bara under kommentarer om du vill. ingen tvåg alltså.

Från:Kadri
Publicerat: 2009-06-15| 13:34:49

Sv. Men det är ju ganska mycket.

Det är svårt o få kommentarer tror jag.



Bilden med bebisen är jätte fin. Din bebis ??

Från:sanna
Publicerat: 2009-06-15| 20:40:51

Ajajaj

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?