Till PAPPA & MAMMA! JAG ÄLSKAR ER! <3
Publicerat: 2009-06-12| 23:06:44

Thumbnail


Ja nu har min blogg varit ute i blås väder igen!!

Den är nog inte så populär bland mina läsare!

Detta tycker jag är jätte tråkigt!

Att jag skriver här på bloggen är för att det blir lite som en dag bok och att jag skriver om mitt innersta rum alltså mina tankar mina känslor och min vardag...

Att jag sen får höra saker i efterhand saker som missuppfattats på grund av att jag kanske uttryckt mej lite tokigt detta sårar mej jätte mycket!! :(

Jag vet inte om mina nära och kära läser min blogg om dom gjorde det så skulle jag bli jätte galad för jag vill inget mer än att dom ska genom att läsa här få vara med och dela min vardag med mej..

Att dom sen oxå kan lägga en kommentar om jag skrivit nått som dom inte gillar så att jag kan ta bort det eller kanske formulera om mej..

Jag har en bror, han bor i stan (VÄSTERÅS) vi umgås inte så mycket för vi alla har så mycket att tiden inte räcker till hur gärna vi än vill..

Det jag vet ÄR att vi kommer att träffas den 10 juli för då har vi kusin träff ute i min pappas bardoms hem... :)

Jag ÄLSKAR min bror..... <3

Jag ÄLSKAR min mor.....<3

Jag ÄLKAR  min far.....<3

Jag hoppas att ni kan läsa detta så ni vet.. Det som jag kanske är så dålig på att säga detta finns nu in ristat i min BLOGG!!


Thumbnail

KRAM TILL ER

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?