Igår blev jag avbruten av ett telefonsamtal! :(
Publicerat: 2009-06-09| 14:07:08

Igår när jag skrev mitt sista inlägg..
Så blev jag avbruten av telefonen!

DEt var min äldsta son som ringer och säger att han har cyklat omkull och blöder!!!

Och vad säger då hans "DUMMA" mamma jo,, ja ja men skynda dej hem nu syrran ska ha pengar som du hämtat ut och bussen går om en kvart!!!
Men mamma jag blöder! Jaja säger jag.. Men skynda dej!! :(

JA det var början på vår MÅNDAG!!

Fortsätter snart grannen bjuder på FIKA!
snart tillbaka! :)

Kommentarer
Från:Kadri
Publicerat: 2009-06-09| 14:45:05

Låter något jag skulle säga

Från:Kadri
Publicerat: 2009-06-10| 11:27:50

Sv, Ja, jag säger ju att snart kommer de o hämta mig..



Alltid lika roligt när du kållar in. Roligt med kommentarer och läsare. Det är inte många som tycker om min blogg så jag är extra tacksam för dig som läser den.

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?