kvälls prommis!
Publicerat: 2009-06-20| 20:44:22

Oj vad skönt det var att ta en prommis med Frasse efter maten..  :)

Johanna ringde och var så ledsen  :( i telefonen hon grät så jag knappt hörde vad hon sa!!
Men så mycket förstod jag och detta var att ridhuset hade sålt hennes kära häst..
Ja hon var otröstlig..
 Men efter en stund så lugnade hon ner sig lite så vi kunde prata om det..
 Det som var värst var nog att hon inte hade en aning om att hon alltså hästen var till salu :(
Men efter att hon fått berätta det så lugnade det sig! :)

 Men prommisen var skön och det var kvällssol så det var bara att njuta...
Det regnar väl igen i morgon kan jag tänka!!

Jag har fått många kommentarer om min nya blogg och alla är lika positiva till den som jag själv..
Tredje gången gillt.. ;)
 Vad tror ni kommer jag att kunna behålla den utan att börja ändra på något???  :P

 Nej jag ska inte ändra något på ett tag!

Hoppas ni alla andra oxå haft en skön MIDSOMMAR dag...

 ÅÅÅÅ Jag vet inte vad det är men jag känner mej så glad i dag?? :D
Undrar vad detta kan bero på??
 Ja inte vet jag..
 Det visar sig väl så småningom..
 Inget att spekulera i heller bara vara glad så länge det varar :)

                     ♥ Ta hand om er alla! ♥

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?