Mamma dagen eller morsdag!
Publicerat: 2009-06-02| 15:26:53

Jag har haft det lite knasigt med min dator eller router så jag har kommit efter med mina inlägg!

Nu ska jag lägga ut lite bilder från just MORSDAG! :)

Min minsta son åkte tillbaka till pappa i fredags,
 så han kom över en snabb sväng på lördagen när vi råkade vara borta,

MEN när jag kom hem hittade  jag detta på bänken så snacka om att jag blev rörd!



Lillekonvaljer och en ängel.. :)

ååå vad glad jag blev! ringde till honom direkt och tackade och han lovade att komma över
på söndagen efter deras match..

Vilket han gjorde och glada nyheter hade han med sig..
Sura fotbolls killar -P98 vann över Sala borta med 14-1.

Matte är vanligen målvakt men dom är tre och står var tredje gång..

Matte gjorde 6 mål och 3 assist! ;)

Grattis gubben !!

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?