ღ Midsommarafton! ღ
Publicerat: 2009-06-19| 11:49:43





Idag är det MIDSOMMARAFTON då säger man att halva sommaren gått!!

Men vilken sommar??

Jag efterlyser verkligen sommaren..

Jag har missat den totalt men jag lovar att hålla utkik efter den från och med nu..

I kväll ska det plockas blommor och läggas under kudden samtidigt ska man hoppa över 7 gärdsgårdar!!
Lite svårt när man bor i storstaden.. ;)

Men man kanske kan springa över 7 st övergångsställen detta kanske går lika bra??
Vi ska hoppa grodor runt stången... :)

Hur som haver så ska jag inte hoppa groda.. Då kommer jag inte att kunna gå imorgon! ;)










ღ Glad midsommar på er alla kramar ღ

Kommentarer
Från:Kadri
Publicerat: 2009-06-19| 11:56:43

Sv. Ja de kommer från ett eget planet. Jag tror min man är kungen på deras planet.



Tackar. Jag fick som tyr iväg alla paket. Sista sekunden.

Från:☆Camilla Nordin☆
Publicerat: 2009-06-19| 16:33:53

Hoppas ni får en kanondag!!

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?