Min BLOGG!! mitt kryp in??
Publicerat: 2009-06-10| 13:40:13

Blogg frihet vad är det????


Det som är tråkigt är att man kan prata sååååå mycket skit om saker man läser här på min blogg men att sen säga vad man tycker,, detta är nog lägre än att min mamma inte kom och titta på Fredde!!


ATT åka och hälsa på min MAMMA utan mina barn är inte roligt min ,mamma och Arne blev klart besvikna av att mina barn inte var med!!
Att jag ville åka utan barn var för min egenskull,, och att jag sen utrycer att helgen skulle bli misslyckad detta står för mina åsikter!!
Inte från min man!!

Men det var klart kul att O iallafall var där .. Det vet han oxå..


Att sen min kära mor inte kunde ta sej med till Hallen för att titta på en enda match detta tycker jag är lågt!!
Mycket lågt! Lägre än Glocolnet!

Men men det hade varit chockerande om hon valt att komma att titta! :(

DET jag skriver här ÄR MINA ORD Min värd mina tankar allt jag skriver här är min uppfattning om vardagen
rubriken på min blogg är oxå den sanna att detta är min värld

Ingen annan har rätt att kritisera det jag skriver om det inte sägs till mej muntligt eller skrivet med avsändare annars så kan man vara tyst ..

Att D är en underbar far till sina barn.. Det uppskattas inte heller!!
Att jag ställer upp och hämtar kör till träningar mm uppskattas inte heller att jag ger presenter detta uppskattas inte heller!!
Så länge jag står med öppen plånbok och bara ger då är alla nöjda sen hugger dom kniven i ryggen sååååå fort man vänder ryggen till..

TACK FÖR DETTA!!!!!!

Alla som känner sej träffade av detta inlägg kommentera detta gärna MEN till mej!!
ANNARS håll käften!!!!

Kommentarer
Från:☆Camilla Nordin☆
Publicerat: 2009-06-10| 16:46:32

Vad tråkigt.

♥Kram♥

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?