Morgon prommis! :D
Publicerat: 2009-06-21| 12:39:22

Vaknade vi 9 efter att blivit väckt några ggr av Danne  och Frasse..

Gav efter av kaffe doften som jag nu kände.. ;)

Vid 10 blev det spåret Jag, Danne och Frasse..efter  3 km som får räcka den här gången ska orka med trädgården oxå! :)
och kvälls prommisen med! :P

Efter detta hamnade jag i sängen en stund för att gosa lite med min minsta son som älskar att gosa så det är bäst att passa på..

Nu ska jag se ett avsnitt av oskyldigt dömd..

Ha det bra ni med!


Kommentarer
Från:MallaC
Publicerat: 2009-06-21| 14:40:50

Tackdetsamma :) Ja, det är synd men jag har ju som sagt inte tid :)



kramar!

Från:Lotta
Publicerat: 2009-06-21| 21:20:50

Jaha ver det din pojk???

Ja han verkade en aning vimsig och chockad.

Fick inte riktigt pyssla om honom för dom hade bråttom till någons mamma.

Tyckte så synd om honom för det verkade som om han liksom försökte vara lite tapper inför de andra trots att han verkade ha jätteont.

Ha det fint.

Kramen

Från:£lli£
Publicerat: 2009-06-21| 21:27:08

* Vad duktig du är;) underbart sätt att börja morgonen på=) Kram! *

Från:Elin - Design&Makeup
Publicerat: 2009-06-21| 21:37:42

sv: Hej, tack så mycket vad glad jag blir :) Jag försöker förklara så bra som möjligt så att alla ska förstå och hittills så har jag inte fått så mycket klagomål. ;) Tack ännu en gång, det är jättekul att få beröm för det man gör :D

Från:Kim-Bloggdesigner
Publicerat: 2009-06-22| 00:12:56

Nej det är något du får ta upp med blogg.se

För jag har firefox och jag kan lägga upp bilder så det måste vara fel på deras system. sorry att jag inte var till mer hjälp.

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?