PartyLite! :D
Publicerat: 2009-06-16| 18:21:35

Igår när jag skulle skicka iväg en beställning på ljus så var det hopplöst!  :(
Allt var ogiltigt! :(

Jag bytte trodde naturligtvis att felet var jag!!
Att JAG gjorde FEL!
Att det skulle vara fel på sidan det trodde jag inte!
Jag grejade med datorn jag jobbade med allt möjligt utan resultat! :(

Efter en timme så bytte jag dator för det MÅSTE var det som felar någon tokig inställning eller något! :(

Så jag bytte MEN felet kvarstod!
Jag fortsatte med min beställnig som nästan bara var ogiltig i allt men nu lyckades jag lägga in lite ljus iallafall..
Det var 20 % och sista dagen var igår!
Så därför blev det extra sterssigt!

Så efter 2½ timme gav jag upp och beställde det som gick..
I morse så kom beskedet att det var fel på sidan!!!!!
Snacka om att man blir LÅG!!





Men jag älskar deras härliga grejer! ;)

Kram kram

Kommentarer
Från:Kadri
Publicerat: 2009-06-16| 21:02:39

Sv. Det är ok att du lånar bilderna.



Så klart jag saknar henne. Hon är ju min gullunge, men nu är hon hemma.

Från:Kadri
Publicerat: 2009-06-18| 10:12:31

Hej på dig.

Hoppas att allt är bra.



så irriterande när hemsidor inte fungerar, men det blir ju så fint med ljus. Vi tänder ljus nästan varje dag.

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?