Spåret med miljoner mygg!
Publicerat: 2009-06-22| 21:24:24

Idag tänkte jag ta spåret medans Fredde tränade ..
Danne sa att han skulle hämta Fredde efter jobbet!
Så jag valde att åka hem ..
Men jag hade ju tänkt att ta en stav prommis..

Ringde min vän Carina och hörde om hon var sugen att ta en prommis i spåret hemma??
Hon lät lite tvekande..
Men när jag kom hem så hängde hon med ändå! :)
Kul för det är inte sååå kul att gå själv! :)

Sen blev nog hon nöjd med sig själv oxå att hon gick istället för att landa i soffan hemma som hon precis hade gjort när jag ringde.. ;)
Så nu är jag hemma igen ska vila en stund innan duschen..



Det kändes så skönt att  gå där i spåret om det inte vore för alla dessa miljoner mygg och knott!..

 Jag hatar dessa!!!!

Eller vad säger ni somaren är härlig men dessa gör sommaren till en plåga!!;(

Ha det gott allihop!!

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?