Sverige-Danmark VM-kval...
Publicerat: 2009-06-06| 21:18:01


I dag har det varit slappar dag!

Var in till stan & köpte nya skor då jag fick sååå ont i fötterna av mina andra,
gick 5,6 km igår med fötter som värkte attans!! :(

Dom som ändå är relativt nya men som krymt i tvätt maskinen.. :(

499 kr.. Halva priset hoppas nu att jag kan gå i dom.. :)

Hämtade ut mediciner på apoteket & huga vad dyrt det är när fri kortet gått ut! :O
900 kr :(
Har snart inte råd att vara sjuk heller.. :(

Daniel var iväg och jobbade så jag och Johanna var sjäva på Erikslund!
Vi köpte korv & Glass vid MAXI.. Jag var fett hungrig!
Johanna & Danne valde glass och jag en korv m bröd.. GOTT! :)

Väl hemma somnade jag av en timme..
Fattar inte att jag är såå TRÖTT sover hela nätterna igår somnade jag vid 21 och gick upp vid 10 i morse..

Men är fett trött ändå!




Kollar på Sverige - Danmark i VM-kval  Går inte bra.. 
Danmark tog ledning med 0-1 i ett tidigt skede..
Sverige är inte på topp så det blir nog en Dansk sejer!!


Vi har grillat och ätit efterrätt.. Så magen står i minst 4 hörn..
nej nu börjar ögonen att falla ihop så jag ska nog strunta i kvällens fotboll...  NEJ !! nära var det..

Har gosat med Danne i soffan..   ( KÄRLEK) ♥
Härligt! :)
Inte direkt vanligt då han jobbat så mycket på sistone..
Men i kväll har vi varandra!

Kraam och HEJA Sverige om det hjälper..  :O

Kommentarer
Från:Lise-Lotte
Publicerat: 2009-06-06| 21:32:18

Nej, ingen fotboll för mig. Jag ser på Miffo, men Jörgens dotter Sandra kollar på fotbollen och Elisabeth sitter vid den andra datorn och bloggar :-) Vad trevligt att du gillar min blogg... Jag lägger till dig också på bloglovin...

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?