Tisdag innebär målis träning för Fredde & Vikt Väktarna för mej!
Publicerat: 2009-06-02| 21:29:16


Idag var det vägning för mej!
Kan inte tro att jag gått ner något!  Men det är iallafall bara att gå dit!

Innan var jag och lämnade ljus till en lagom besviken kund som fått vänta alldeles för länge på sina grejer! :(

Fredde har gjort sej illa i hand leden så vi får se hur träningen går! :(

Släppte av Fredde vid ABB Arena och åkte ner på stan till lokalen för vägning och lektion.. :O



Det gick jätte bra! :D
-1,4 kilo jag som trodde att det skulle vara max 0,5 :D JIPPI!!! ;)

Idag handlade jag lite vikt godis för att ta till om det kniper! ;)

Innan jag hämtade Fredde så var jag tvungen att stanna för att tanka!

Tog lite bilder på himlen !!

Bilden på himlen bort mot SURA! :D




Bilden på himlen över stan! (VÄSTERÅS)



Mörkt och tråkigt! :(

Tacka vet jag SURA! ;)

Detta slutade tank mätaren på efter full tank! :(



Mindre kul! :(

Träningen gick inte så bra men han härdade ut! :/

KRAMAR TILL ER ALLA & GRATTIS TILL MEJ SJÄLV! ♥

Kommentarer
Från:kadri
Publicerat: 2009-06-03| 09:24:07

Sv. Ja det sägs ju att de så kallade blondinbellor och kenzor känar över 100 000 kr i månaden. Jag tycker inte att deras bloggar är intressantare än någon annans. Vet inte varför de har blivit så himla populära.

De köper ju bara kläder som ``normala `` männikor inte har råd med.



Det med paraply hade jag ingen aning om. Nu är det mitt fel att det regnade i går. Dumma mig.



Jag säljer saker på internett. Mest på Tradera.

Från:Carma ♥
Publicerat: 2009-06-03| 11:42:11

Stoort grattis till dig, det hjälpte att hålla tummarna alltså ;-)

Ha en underbar dag!

Här bara regnar det idag, men det behövs väl...

Kramar <3

Från:kadri
Publicerat: 2009-06-03| 12:11:57

Sv. Ja jag säljer på Tradera. redan 5 år nu.



Hon blev verkligen blå. Nu är hon ljusblå överalt.Se jätte rolig ut.



Kan du tyska ??

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?