Tonåringar & en galen morsa!
Publicerat: 2009-06-09| 10:26:27



Ja igår hann jag bara svara på alla kommentarer!  :O
Jag är jätte glad att så många ville vara med och kramas med björnen.. :P

Igår var det full rulle som vanligt i PETTERSSONS familj!

Mannen den token började väcka mej vid 6 ja sex..... :P  ♥
Men jag vände honom ryggen och frågade om han var galen som var uppe för sex en söndags morgon?? :P
NEJ! :P
-Väck mej vid 9 säger jag! :(

Nästa gång han kom in så sa
 -jag NIO skulle du väcka mej!!!!!
- ja hon är ju det säger han nästan halv 10..                                
Jag var sten död!
Men efter ett tag så kom jag på fötter...   :)


När jag vaknade vid 9,30 var det kompisar till barnen redan här!

Käkade frukost jag och mannen tillsammmans och hamnade senare i soffan tillsammans!

Jag ringde min mamma och mormor för att kolla läget med dom!

Det var okey!

Senare sprang dagen på med il fart!
 Barn ramlade in den ena efter den andra!
Lill Matte och Jonathan drog ner till Ekängen för att kolla på fotboll.. Skönt!

Jag och Johanna hjälptes åt att baka RABARBER PAJ :P

Barnen var nu ute och spelade land hockey!

Rachel ringde och undrade om jag ville med till LIDL..

OKEY!

Väl hemma så spelade dom än! Men slutade snart och drog till studdsmattan!
 Där busades det för fullt med hopp och bollar!
Och Frasse ville hoppa han med MEN DÅ blev mamma GALEN!!!

VARFÖR??

JO för Frasse har ont i ryggen och ska absolut inte hoppa och busa alltför hårt ..
han har så ont ibland att benen bara darrar på honom och det vet barnen..

SÅ då blev jag lagom ARG!
Sen kom alla in jag och Danne började med maten..
Grabbarna och tjejerna var Överallt!!!

Det såg ut här som ett bomb ned slag disk överallt och en proppfull maskin...

Vi hade varit och hämtat en soffa från Dannes bror ska bli så skönt att få bort dom tråkiga trasiga skinn sofforna! :)
Så vi jobbade med den för Danne tyckte den var för låg för hans långa ben..
mitt i denna kaos så är det ett himla liv på ÖVERVÅNINGEN!

Jag höll på att röja här och dom bara fortsatte härja jag började bli smått GALEN :(
Började varna dom flera ggr!!!
Inget händer.. Matte är här nere.. Men dom äldre är där uppe..
Det som blir så drygt det är att dom leker inte som folk!!

Utan dom kör förstörar lekar...
TEIP rullar kan dom linda slut på en liten stund!! onödiga saker!!
Dom skulle behöva en övervakare.. :(
Sudd skrapar dom sönder!!  så det ligger smulor av dessa överallt!..
Tändarna disikerar dom tills den inte finns igenkännande på den!

 Hoppas ni förstår! ??

Om jag lagt en hög med kläder på mina barns sängar så kastas dessa ner på golvet och själva brottas dom i sängen och vrålar!!!!!!!             ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Jag blir GALEN!!!!                                  

Så NU tänder jag till springer upp för trappen och jag har nu varnat dom så många ggr att jag blivit trött!!
Dom brottas i sängen och hör inget Fredde ligger i soffan Jonathan ser liv rädd ut då jag möter honom i trappen met dom som brottas hör inte ett dugg!

Jag skriker nu åt dom att dra!!!
Inget händer då skriker jag som en GALNING DRA ÅT HEL......
och säger att jag vill inte se dom på en VECKA!!!!!!

Då får jag hör men morsan lugna ner dej!! Camilla ta det lugnt mm...
Dom skyndar sig att samla ihop sina grejer som är över hela huset!

Efter att kvällen har lagt sej så har även mitt humör lagt sig oxå!!

Hoppas nu dom FATTAR!!! 

Får se!

                                                                                             KRAM KRAM♣

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?