Torsdag!
Publicerat: 2009-06-18| 15:36:43

Igår blev det inte mycket gjort  förutom att jag körde fram och tillbaka mellan stan och hemmet!

Vår bil har blivit sjuk!

 

En dum lampa har tändits i panelen.. ABS = låsningsfria bromssystemet!

detta är = 2 i besiktning och vi ska besikta den på tisdag nästa vecka..

men nu visar det sig att bilen är vist sjukare än vi trodde från början det som skulle kosta ca 2-3 tusen börjar nu bli 10 tusen jag har fått en låne bil och tur är väl det--

Men hur ska vi ha råd???

Jag blir bara så ledsen när jag tänker på vad det kommer att kosta.. :(

Men vi har ju inget val!!!

Ja detta är en av anledningarna till att jag inte orkar blogga.. Samtidigt så har jag en tvätt hög som aldrig tar slut!

Jag har strykt nu i flera timmar vikt tvätt strykt lakan parar ihop strumpor!

Detta är det värsta jag vet att göra för vi har så mycket strumpor och all ser likadana ut men vid närmare granskning så är dom olika!!! :D

Tänkte städa lite till i morgon oxå men det blir nog inget med det!

Lusten har runnit av mej!! 

Regnet är tillbaka JIPPI :(

Ha det gott i vårt härliga midsommar väder!! ;)

Ni kanske inte har samma tråkiga väder som oss i VÄSTMANLAND!??

 

Kramar och Glad MIdsommar!  

 

 

 

 


Kommentarer
Från:Kadri
Publicerat: 2009-06-18| 23:19:48

Sv. De har haft det bra fast regnit.

Från:ღ DesignByMilly ღ
Publicerat: 2009-06-19| 08:29:08

tittar in och önskar dig en underbar midsommar :)

Från:ღ DesignByMilly ღ
Publicerat: 2009-06-19| 10:49:13

tack så jätte mycket..

jo men visst kan vi det. jag lägger till dig :)



Ja jag hoppas med på lite sol :)

Från:ღ DesignByMilly ღ
Publicerat: 2009-06-19| 10:57:20

jag kommer inte ihåg hur man gör dom. men det är bara att kopiera dom :)

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?