* MINA BARN!! <3
Publicerat: 2009-06-10| 12:50:35


JAG ÄLSKAR MINA BARN!!  ♥

Jag är sååå stolt över dom.. ;)

*  Fredde tränar och tränar samtidigt sköter han skolan!!  Detta gör han jätte bra.. Trotts att han tränar till 22,30 vissa kvällar,,
Han tränar 4 dagar i veckan och match både lör & sön. någon helg är det bara en dag!
Nu är det sommar fys 4 dagar i veckan MEN ledig helg! :)

* Matte klarar skolan galant allt är bara för lätt för honom ,,
Vi (dvs skolan & jag) jobbar på att ge honom svårare läxor och mera glosor så han har något att bita i men än har vi inte lyckats höjt ribban tillräckligt högt!!  :)

* Johanna har DYSLEXI och jobbar på i en liten grupp i skolan så hon ska kunna få så mycket hjälp som möjligt!
Hon är ibland ox tokig på sina bröder som har det så lätt och hon får kämpa!! 
Men hon är jätte duktig på sin nivå!
Hon rider och där är hon jätte duktig!

 Laga god mat, städa, tvätta och tar hand om djur på ett underbart sätt..
Foto är oxå hennes stora passion! :P


JA jag lever för mina barn och dom vet hur mycket jag ÄLSKAR dom..
MEN att tala om för dom hur mycket jag älskar dom och hur mycket dom betyder för mej
det går inte att sätta ord på!!
Men att säga det till dom så påminns dom om det för varje gång! <3

Alla kramar och pussar och mys stunder!
Mamma älskar er!!

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?