Utmaning!
Publicerat: 2009-06-27| 11:06:18

Här kommer den "lilla" utmaningen :P  jag fick av Carma tidigare i veckan:

1.
Hur gammal är du om fem år:
Hmm,  Jag ska Precis fylla år nu & så jag blir väl då 46 år...
2. Vem var den sista du träffade:
Daniel min man i vårt nya sovrum ;)
3. Hur lång är du:
163 cm lång eller kort ;)
4. Vilken är den senaste film du sett:
Om en pojke!
5. Vem ringde du senast:
Min dotter Johanna!

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem:
"Puss" till min dotter som skulle somna! :)
7. Vad är dagens planer:
Ta en tur till staden & köpa färg vi inte lyckades bestämma oss för igår! :D
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms:
Jag är en typisk sms:are
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda:
Mina föräldrar är skilda.. Mamma är om gift pappa är förlovad med en ny.. :)

10. När såg du senast din mamma:
Mamma bor i Götegorg så sist vi sågs var i februari när vi var ner på en cup i Partille. Men jag pratade med henne igår!
11. Vilken ögonfärg har du:
Brun gröna
13. Har du någon gång hittat en katt:
Vaddå hittat det var katten som hittade mej! :D
14. Vilken är din favoritplats:
I armarna på min man! ;)
15. Vilken plats föredrar du minst:
Tandläkarstolen!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år:
ABSOLUT INGEN ANING!!
17. Vad skrämde dig som barn:
Att bli ensam..
18. Vem fick dig att skratta senast:
Min son Fredde som är en riktig pajas
19. Är du för ung för att äga vinylskivor:
Nepp .. men dom är nog kvar hos mitt X
20. Har du stationär eller bärbar dator:
Både och...
21. Sover du med eller utan kläder på dig:
De e olika, beror väl på om jag e varm eller fryser! 
22. Hur många kuddar har du i sängen:
Vi har sex...
23. Hur många landskap har du bott i:
Ett, Västmanland!
24. Har du någon gång spytt på fyllan:
Ganska så dum fråga va, så klart!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota:
Detta beror på hur jag mår! Just nu är det barfota som gäller! :)
26. Är du social:
Ja det kan man nog säga MEN Inte alltid!
27. Vilken är din favoritglass:
KOLA eller KROKANT! Vanilj gårann... ;)
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Betala våra lån, köpa hus, investera =)

29. Tycker du om kinamat:
Japp
30. Tycker du om kaffe:
Ja, men med mjölk .
31. Vad dricker du till frukost:
Som ovan.. KAFFE!!! annars vaknar jag inte..
32. Sover du på någon särskild sida:
Öh, jag sover på vänstra sidan...
33. Kan du spela poker:
Ja, jag kan om jag vill.
34. Tycker du om att mysa:
Så klart!
35. Är du en beroendemänniska:
Japp...
36. Känner du någon med samma födelsedag som din:
NEPP
37. Vill du ha barn:
Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska:
Engelska så klart.
39. Har du någonsin åkt ambulans:
Ja, senast när jag trodde att jag åkt på en stroke.. kunde inte röra mej eller prata.. Det var mina barn som fann mej.. :(
40. Föredrar du havet eller en pool:
Havet, utan tvekan!! POOL går an
41. Vad spenderar du helst pengar på
Helst? Vet inte,barnen men den stora delen går till mat och räkningar!
42. Äger du dyra smycken
Nja, mina förlovnings ringar! :) mm
43. När känner du dig lycklig
När jag är nöjd

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Fralla med ost!

45. Vem är den roligaste människan du känner:
Som jag känner? Vet inte ..
46. Välj ett ärr på din kropp
Ett ärr efter kejsarsnittet..
47. Vad har du för ringsignal:
Gammal telefon!
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten:
Nej har kastat det sista! Tror jag..
49. Flirtar du mycket
Svar Nej! Jag har mitt på det torra =)
50. Vart togs din profilbild för din blogg
Hemma, hos MIE och hos mina svärföräldrar!
51. Kan du byta olja på bilen:
Japp
52. Har du fått fortkörningsböter:
Ja
53. Vilken var den senaste bok du läste:
Minns inte! jo jag läser till barnen och nu plöjer vi igenom Dalslands deckarna.. SPÄNNANDE! :)
54. Läser du dagstidningen:
Nope.

55. Prenumererar du på någon veckotidning:
NEJ.. Gjorde VLT!

56. Dansar du i bilen:
Nej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast:
Mix Megapol
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper:
Handels notan?
59. När var du i kyrkan senast:
PÅ dop eller var det begravningen  japp det var en begravning förra året!
60. Vilka personer utmanar du:
Kadri, Rebbi, Mie, Frida

Lycka till! ♥


Kommentarer
Från:Kadri
Publicerat: 2009-06-27| 15:44:44

sv. Tack för utmaningen. Ska fixa det i kvää. Men just nu måste jag lugna ner mannen för vår bil har brunnit

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?