VARNING för fis! :(
Publicerat: 2009-06-12| 23:58:55

VARNING!!

I kväll fick vi barn fritt!! :)

Vi käkade pizza och jag har så dålig mage så att när jag äter sånt som min mage inte tål så protesterar den verkligen..

Blir det inte med stinkande fis så kommer det mag knip med sprutande ja ni vet.. Samt halsbränna.. :(

Så nu i kväll när jag skulle smyga in till gubben som somnat så kom det en sån där som bara inte gick att stoppa  VAD HÄNDER??

JO gubben vaknar med ett ryck och säger högt försöker du ta livet av mej eller???  :(  NEJ men det är bara min mage säger jag lite generat!! :(

HAHAha...

Ja det är sånt som händer..

Nej säger gubben säg inte att det blir en sån där hemsk natt igen... JO säger jag lite snällt!

Natti Natti!

VARNING för FIS!!!

Kommentarer
Från:Kadri
Publicerat: 2009-06-13| 07:39:13

Sv. Nu vet jag inte om jag törs o åka till Marieberg längre. Nu när du har varnat alla. Tänk om de inte släpper in mig ??



Har fått sova på soffan inatt. Sånt som händer när man inte uppför sig.

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?