Den ny fräscha bloggen
Publicerat: 2009-03-22| 22:54:22

Ja nu ska jag bara få igång det med lite olika stilar på texten så blir det nog riktigt bra det här..

Jag tackar Malin som hjälpt mej med att komma igång så nu ska jag bara sätta igång med skrivandet och berätta lite om vad som händer i vår familj.

Nu går vi mot ljusare tider!
Tror att det är nästa helg som vi förlorar en timme då vi ska ställa fram klockan mot sommartid.

Nej nu så måste jag sova för i morgon bitti ska jag åka till Halsberg och träffa min kära vän Mie och hennes underbara dotter Lovisa..
Ska försöka knäppa lite funa bilder som jag kan lägga ut här och så får ni oxå ta del av besöket.
Jag har tänkt klippa mej när jag är där oxå Mie är nämligen frissör..

Natti kram *Camilla


Kommentarer
Från:Mie
Publicerat: 2009-03-24| 14:24:34

Tack för ditt underbara sällskap igår... Hoppas det gick bra att köra hem.

Kramisar

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?