Drömmar!!
Publicerat: 2009-03-31| 22:10:29

Idag tänkte jag på hur livet är egentligen..
Man vaknar efter att ha sovit en hel natt,
Man har drömt en massa och ibland när man vaknar så vill man tillbaka till drömmen för att den var så skön och mysig och att jag vill bara fortsätta drömma.. .
Men hur man än försöker så går det inte att börja om att drömma samma dröm eller fortsätta drömma den..
Har ni kännt så någon gång?

Lustigt varför blir det så??
Är jag inte nöjd med mitt liv eller??
 Jo det är jag faktiskt jag har tre underbara barn som jag älskar,
en man som jag älskar ,
min Frasse som jag älskar!!!!
 vänner och släktingar som jag älskar..
Varför känner jag då att jag kanske saknar något??

GÖR jag det ?? saknar jag något??
Nej det tror jag inte att jag gör ...

JO det gör jag faktiskt !!         Jag saknar ett jobb.. :(  Rutiner, mm
Nej nu kom jag helt ifrån ämnet ..

Sen en sak till och det är att få bli frisk igen!!!
 detta och ett jobb detta är min dröm för tillfället..
Jag får gå och lägga mej och hoppas att jag får något roligt att drömma om inatt..

Kram och dröm sött Camilla

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?