Hur kan en helg bli så misslyckad men ändå bra????
Publicerat: 2009-03-30| 11:29:24

Hejsan vänner!
Det var ett tag sen!!  :(
Helgen har varit utan dator.. :)

Jag har varit i Partille på hockey cup om ni minns att jag skrivit om detta tidigare..

Min kära mamma och hennes man Arne Lennart :) bor i Askim inte långt ifrån Partille..

Det var VIK -93 or som min Fredde åkte med.
 Spännande och se hur det går för honom och om han får stå något överhuvudtaget.. (han fick stå 4 av 6)
Men det fick han och ur mamma ögon så skötte han sig jätte bra.. ;)

Vi spelade en rak cup!!
Där alla lagen möter varandra en gång & utifrån detta räknas vinnaren fram på Vunna matcher mm, gjorda mål, insläppta mål och även skott på mål tror jag blir avgörande.
 Vi kom trea. :)                    Fick pokal!!!! :)   
                        
Lite tråkigt med tanke på att det vinnanade laget i cupen!!     Kungälv dom vann vi mot. :(

Ja jag ska inte tråka ut er med mer hockey snack..
Men Vi mammor brukar ha kul på läktaren.. ;)    Heja V-I-K... Gul svarta laget... :) Någon känner kanske igen hur det låter ... OJ! bra,,, OJ!.. åååå, NEJ !!!! OCH till slut JAAAAAAAA!!!!! :) :) :)

Men nu är det slut.. En träning kvar i morgon. Sen kommer barmarksträning och fotboll istället..
Charmen finns även i denna sport..

Nej Camilla nu måste DU SÄTTA FART ska på ett möte idag!!
Sen hjälpa vännen att flytta..

# Borta bra men hemma bäst ;)
**Kram Camilla

Kommentarer
Från:Rebecca
Publicerat: 2009-03-30| 11:34:53

fin blogg :)!

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?