Min stora kärlek!!
Publicerat: 2009-03-26| 13:09:11





Jag och min Daniel har varit tillsammans i fyra år drygt.

Under den tiden har vårat liv varit som en bergodalbana..
Från det att vi blev tillsammans har vi aldrig fått den där underbara tiden när man är ny kär och bara vill vara i den tiden, att tiden ska stå still och att man bara få vara där & nu... Känns det igen??
Dagen då vi förlovade oss var ingen speciell dag det heller förutom att prinsessan Viktoria har sin födelsedag just då.. och att det är allmän Flaggdag så kan vi ju alltid tänka att det är för oss dom flaggar. (hihi)

MEN idag så kanske , jag sa bara kanske så kan vi få en helg tillsammans bara han & jag utan barn! ?? inte utan hockey förstås men man kan ju inte få allt.

Fredde ska på cup i Partille som ligger strax utanför G-borg där min kära mamma bor tillsammans med sin man som är infödd göteborgare..
Så nu åker jag med Fredde och 93-laget till Partille! Daniel följer med & om allt blir som vi kan hoppas på så åker vi själva.. <3<3

Men det är torsdag idag och i morgon kl 13 då vet vi mer..
MEN jag kan väl alltid hoppas!!! :)

Är det fel att få hoppas att vi äntligen får en helg bara han och jag att bara göra det vi tycker om se hockey vara i denna underbara stad Göteborg. Samtidigt som jag vet att mina barn har det bra här hemma och att FRASSE har det bra hos grannen..

Jag hoppas iallafall på att det blir så åtminstonne denna enda helg på 4 år.. :)

**Camilla
                                                               


Kommentarer
Från:Frida
Publicerat: 2009-03-26| 15:26:46

Jaha, är har det tydligen hänt lite saker....

Känner igen typsnittet i headern!!

Hoppas att ni får en fin helg i Gbg, så ses vi väl på måndag!?

Kram

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?