Orkeslös!
Publicerat: 2009-03-24| 19:42:53

Idag är det en dag då alla mina nära och kära fått veta att dom lever av mej..

Jag blir så ledsen på mej själv när jag kör mina egna batterier i botten.. NU är dom så nere att det inte finns så mycket kräm kvar i dom...

VARFÖR gör jag detta om om om och om igen??

Jag vet ju själv hur dåligt jag mår när det blir så här..

Förra veckan var minstingen här & jag älskar verkligen när han kommer även om han verkligen är på mej hela tiden mamma, mamma, mamma Suck mammma! men varför gör han detta?

är det för att han behöver denna uppmärksamhet som han inte får annars??
vet ej..

Nu kom min kloka sambo hem och tycker att jag ska skippa datorn för han menar på att det är den som gör mej sjuk..

Så god natt VÄRLDEN ha det gott..  <3  :I


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?