Säsongen är snart slut!!!
Publicerat: 2009-03-25| 10:12:39

Titta gärna in på min nya sida som jag jobbar på ;)   http://dannelina.blogg.se/

Ja inte blir det mer fart och fläkt här inte..

Efter tre dagar i is hallen cup hela helgen i e-tuna och träning måndag, träning tisdag, båda träningarna sent kliver av isen vid 22 tiden..

Så i går då brakade mamma ihop igen.. :(

Johanna hon är kär i en av killarna!!!
 Hon bara tjatar på sitt vis om att det är snart slut på säsongen och hon kommer aldrig mer få se honom igen..
"SUCK"
Hon bara måste följa med in på träningen eller som igår så skulle killen hon är kär i gå på a-lags matchen VIK-LEKSAND så då ville hon vara där..
Jag orkade inte ens laga mat..
 D kom hem efter jobbet och hittade mej så gott som medvetslös..

Grinig och slut, Fredde tycker jag är sur på honom,, kompisar i hela huset.. tonårs kompisar extra dryga faktiskt.. (undrar om någon känner igen detta syndrom)
Jackan bara kastas in i hallen skorna bara hoppar dom ur på något konstigt sätt för om någon annan vill in genom dörren måste man vara duktig i både höjd och längd samtidigt för att komma in över huvud taget.

Jag hamnade tillslut i sängen och vilade några timmar D körde in Fredde till träningen och jag orkade hämta honom men det var med nöd och näppe..

Jag vet inte om det är för att jag vet att säsongen snart är slut och att jag snart slipper detta ELÄNDE som jag annars älskar..
MEN nu är det bara för mycket. :(

Min väninna vill ha hjälp oxå då hon ska flytta nu denna månad oxå och jag som knappt orkar sitta upprätt längre..

Men jag ska försöka få samla ihop mina stora kroppsdelar och orka ett tag till.

I morgon ska jag träffa Försäkringskassan och hur känns det..
ÄRLIGT jag orkar inte ens bry mej om detta heller..

Dom får garna kasta ut mej eller vad dom nu ska hitta på..

Inget blir väl bättre iallafall. :(

**Camilla

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?