1 MAJ i bilder
Publicerat: 2009-05-01| 20:18:09



Känn dej blåst  Camilla..

Här tänkte jag lägga in mina nya fina bilder som blivit tagna denna underbara 1 Maj..


Glöm det SLADDEN är BORTA igen!!!! 

Busungen EMIL? Nej inte då det är ingen mindre än min "lilla Prinsessa" Johanna.. ♥

Hon skulle bara låna den en´liten stund... ÖÖÖ  Undrar hur länge en liten stund är för henne??
För nu har hon åkt iväg igen till sin pappa och hon var bara hit en snabb sväng för att ta reda på i sitt röriga rum...
Samt hennes övernattnings grejer som hon skulle ha hos sin pappa..

Ungefär halva garderoben såg det ut som.

-Så jag slängde i väg en liten halv spydig kommentar om hur länge ska du vara borta??
    -Typ till i morgon el. på söndag kom svaret.. :O 
-OKEY! svarar jag, Det ser ut som om du ska stanna längre ;)
    -Nej då lilla mamma så länge blir jag inte borta heller ;)
Sen släntrar hon & Joanna iväg igen..  <3<3<3

Så i kväll solens ner gång ser jag min prinsessa cykla iväg för att komma åter en annan dag!

Kvar står mamma med vemodig blick!  <3

SUCK!!

Ja jag har fortfarande jätte svårt för detta :(
Varför känns det som om en liten bit dör av mej för varje gång dom åker härifrån??






Älskar dej  ♥




Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?