ANG bloggen ni som kör med Explorer & har lite svårt att se bilden i sin helhet!
Publicerat: 2009-05-07| 23:01:56

Ja det verkar som om jag får nöja mej med en lite skadad blogg!

Den fungerar iallafall i Fire Fox så för min del går ju det bra ..
Men för alla andra bloggar som kommer in i min blogg  värld tycker att det känns lite konstigt med en vänstersida som har gjort slut med huvud delen..

MEN i nu läget finns det inget att göra åt detta problem..

så ni som ser att min vänstra sida är ute och flyger får ha överseende med detta..

Precis som jag får lov att göra..

Nej nu är matchen slut Sverige vann med 3-1 mot Tjeckien och nu är det kväller för i morgon ska jag åka till Halsberg och träffa min väninna MIE & lilla Lovisa samt hennes stora älskling Matilda..

Ska bli skönt att få träffa henne igen ..

Så god natt Sverige var ni än befinner er..  ♥       



                                            ♥    Mie och lilla Lovisa..   ♥

 Ska ta lite mer bilder i morgon ska nog färga mej mörk i morgon oxå tror jag får se hur det känns imorgon..

GOD NATT och sköt om er.. kram ♥

Kommentarer
Från:Tonårsmorsa
Publicerat: 2009-05-09| 13:32:30

Ååååh, vilken härlig bild!!

Från:Carma ♥
Publicerat: 2009-05-09| 22:52:36

Men hur mycket har du gett för bloggen?

Kan hon inte bara testa att göra en ny eftersom hon inte kan lösa det med denna?

Det där skulle jag tycka var skitknasigt om jag köpte en design som bara fungerar som det ska i Fox.

Det är inte okej!

Tur att hon vill ha en nöjd kund och att du får pengarna tillbaka om det inte löser sig!

Kraaam <3

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?