Ännu en mulen dag!!
Publicerat: 2009-05-22| 20:56:28

I dag har jag bara varit!

Ja ärligt har jag jobbat med den jobbiga gräsklipparen som envisas med att inte starta!!

Tror snart att det går fortare att klippa förhand än att slita och dra i detta snöre!!

Efter en halv timme så gav jag upp..
 Draget i snöret hade gjort att jag har ont i armen det är tredje dagen nu som jag dragit i detta snöre utan att lyckats med mer än några pustar ur klipparen!.. :(

Carina kom förbi en sväng på en kopp!!
Jätte trevligt! :)

D har varit in en sväng till stan för att köpa mer sement till väggen på Saga..
Det ska bli så skönt när detta börjar lida mot sitt slut så vi kan fylla igen och så gräs!
Sen ska det fixas inne men det mesta får dom fixa själva!

Nu försöker min älskade att göra något smarrigt till kvällen något hop kok från olika sidor på nätet..
jag får väl njuta av dofterna men det luktar gott ..
Rabarber och smuldeg med lite cocos.. ja vi får väl se vad det blir!

Matte kom till oss idag! det är mamma vecka :)
I morgon kl 10 har han match hemma mot Franke..
Ja min son står i mål i fotboll..
Förra marchen han stod var i onsdags då förlorade dom mot Västerås IK med 8-1..
Ja då är det inte kul att stå..
Men alla sa att han var kanon i mål och detta tog han åt sig av ..
Då är det kul!
Bättre lycka i morgon men Franke är duktiga men hoppas vi är bättre! :)

Hoppas ni alla andra oxå får en mys kväll inn istället för ute i regnet!!

                                                            Ha en skön fredags kväll.. <3

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?