Badhuset och dofter.. :P Målvakts utrustnings utprovning.
Publicerat: 2009-05-14| 18:04:53

I dag har jag bara suttit i soffan tycker jag..

varje gång jag har gått så har min stackars fot fått lida för varje steg jag tagit..
Foten ska ju inte få lida för att huvudet varit dumt och trampat in en ej rostig men jordig försinkad spik i den. :(

Ja jag måste få tycka synd om mej själv när ingen annan gör det..

Jag har blåst på den och haft BAMSE plåster tvättat den men den har ont ändå:(

Ja ja sluta tjata om din fot nu!!
Rebbi min fd svägerska ringde och berättade att hon var på besök i badhuset för hennes son Douglas skulle sim träna..
Så vi träffades där en stund och jag missade inte tillfället att ta med mej lite dofter som hon fick dofta på hihi.:P

Även badhuspersonalen fick dofta! :P

Men inte blev det någon långvarig visit för min del för Daniel skulle köra Fredde på träning och en RBK visning av MÅLVAKTS GREJER  Nyheter och det som är bra är att dom kan få prova olika fabrikat så man vet vad som känns skönast när det är dags att köpa dessa dyra skydd för ca 12 000 kr men som mamma så vill man väl att skydden ska skydda sin son för alla dessa hårda puckar som han ska stoppa..

Nästa grej som han måste ha innan nästa säsong börjar är ett nytt kombinat eller skott väst som det oxå heter,
Man märker nu att grabarna blir större för att skotten är så hårda att skydden inte hjälper..
Dom skjuter väl i ca 100-120 km i timmen så det känns nog..
Ett kombinat kostar ca 4-5 tusen men va jagar nu ett begagnat men det är inte så lätt det heller..

ja nog har man sina hål att fylla allt :(

Ha en skön kväll mina vänner  ♥


Ja en bild på en MÅLIS som varit andre målis där matchen blev förlust !! :(  Det ser man väl?
                 

                         FREDDE #31  the gooli !! :P

Kommentarer
Från:Carma
Publicerat: 2009-05-15| 09:57:47

Kikar in och sager hej =)

Hoppas du far en toppen fredag!

Kramar fran Bulgarien

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?