Banken..
Publicerat: 2009-05-11| 15:07:04

Pratade med banken idag!!

Fy nu är jag jätte låg går nu med värsta panik ångesten..

Det låne löfte jag hade verkade helt plötsligt helt borta..
Hon skulle visserligen fundera på det men det vet man ju hur det blir .. NEJ tyvärr så går det inte ..Eller så kommer hon väl med en annan kommentar!        :(

Jag hatar dessa samtal med banker mm. man känns som en tiggare när man kommer och frågar om man kan få låna lite pengar ..

Samma som när man var lite och frågade mamma och pappa om pengar..

detta har varit mitt dilemma hela mitt liv..:(
Jag har alltid velat vara självständig redan som lite så hette det,  kan själv & jag klarar mej själv...

Så nu blir det inte mer idag..  Sängen med täcket över huvudet.. :(

Hoppas att alla ni andra får en bättre dag..  <3

Kommentarer
Från:☆ Camilla Nordin ☆
Publicerat: 2009-05-11| 15:29:04

Vi bor i Surahammar.

Bor ni här omkring?

Från:Lotta
Publicerat: 2009-05-11| 16:41:24

Japp, han går på Nytorp.

Så trist det lät med lånet då?

Är det något du verkligen behöver?

Hoppas det ordnar sig.

Kram

Från:Frida
Publicerat: 2009-05-11| 19:05:12

Ja på fredag går bra... Inte behöver du låna några mer pengar!!!

Ni har väl allt ni behöver eller??

Kram<3

Från:emma
Publicerat: 2009-05-11| 19:42:16

Kikar in =)

Från:Carma ♥
Publicerat: 2009-05-12| 08:04:22

Hoppas du får en toppen vecka!

Kramar









Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?