Bilder innan jag blev ny frissad av min vän MIE!
Publicerat: 2009-05-10| 14:26:59

Här kommer det lite trevliga bilder då jag var i Halsberg i fredags..

   Mie & Lovisa..♥
                                                                              


                          Så såg jag ut när jag kom till dom var ju bara tvungen att busa med Lovisa.. :P   ♥


                          






                          Ja man kan inte annat än vara glad när man ser på en sådan god bit! :P


                        

                     Nu är jag ny frissad Lovisa ser inte ut att gilla det nå vidare hon ser lite tveksam ut faktiskt..  ;)
              
                 Kunde inte låta bli att ta med denna härliga bild en äppel blomma!!!! TÄNK att det kan bli ett äpple av detta???


           Vitsippor!!!  :P
                                                                       


          Ja detta var lite bilder och ord från fredagen..
          NEJ jag har missat att lägga in en bild på Matilda som gjorde mej sälskap hem... :P

          Hur kunde jag glömma detta?? :(

                             

                        Härligt söt va??  ♥

         Hon är oxå ny frissad av sin mamma!!
                       Tack Matilda för den trevliga hem färden hoppas du hade det lika trevligt som jag??  ♥


Nej nu ska jag ut igen och gå till krigsstigen mot Maskrosorna!!!  
Regnet kom och då fick vi sluta men nu är det uppehåll så jag kanske hinner med lite till
Så nu samlar vi ihop trupperna och beger oss ut för att söka flera gulingar! :(
Halva truppen hade inte ork kvar dom unga hade inte lika mycket ork som de äldre i truppen tur att vi åtminstone har lite mera ork än den yngre generationen ..

                                                              

När dom blir äldre så kommer väl Maskrosorn att ta över hela jorden..  ÅÅÅ en så sorglig historia..

      Nej nu vill dom slåss....

     Kram på er  ♥
 

Kommentarer
Från:Kadri
Publicerat: 2009-05-10| 15:14:05

vilken fin bebis

Från:Mie
Publicerat: 2009-05-11| 07:52:40

Hej vännen.

Va roligt att få vara med i din blogg.

Lovisa sa till mig att hon tyckte du blev jättefin ;)

Jag frågade Matilda om ert telefonsamtal i fredags... asg du är för rolig du...



Fick du bort maskrosorna???



Pössar ;)

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?