Bråk och bråk bråk.. Varför????? *LEDSEN*
Publicerat: 2009-05-22| 22:21:38




Bilden är på FRASSE min älskade vän!

Tänk vad han är mej trogen!
Skulle jag säga åt honom något så lyder han direkt , JA nästan!
som sagt idag kom Mattias och direkt blir det bråk!!

Han gillar inget som vi äter san säger att ja då får jag svälta då! Ja visst säger jag men det tar nog sin tid för blir du hungrig så äter du nog!

Nu drygar han sig om att han inte ska behöva lägga sig heller ,,,
ja bara bråk det tar så mycket av min energi av mej som jag inte har!
Det är helg och då får man vara uppe längre............

Ja till kl 22. det räcker tycker jag ..
MEN Fredde får vara uppe längre..
Ja 4 år äldre..
mm mm mm mm......

Ja det syns nog när jag skriver att jag inte är glad! ;( 
Jag har pratat med hans pappa om att detta inte fungerar längre!! det finns inget sätt där vi kan mötas på heller ..
Matte har match i morgon och ligger han inte om 5 min blir det ingen match.... :(

Det värsta är att jag älskar honom så mycket han är ju min lilla bebis. :)
Hans kommentarer till allt är att han har så svårt att ställa om sig att vara ena helgen där och nästa här och det köper jag.
.men vi får prata vidare om detta i morgon..
det slutar väl med att han får bo på heltid hos pappa..   :O
Detta är inget jag vill men detta kan inte fortsätta!

Kram en en sam mamma som inte vet hur hon ska hantera alla dessa konflikter..  


                                    kram  till alla ängla barn även mina tre! ♥

Kommentarer
Från:Mie
Publicerat: 2009-05-22| 23:20:35

Hej vännen min...

Imorn blir det uppehåll och nästa vecka blir det nästan sommar...=) Håll ut!!



Jag tänkte på Matte där... Vad händer om du låter han få va uppe lika länge som de andra? Blir han för trött då? Känner han det själv isf...?

eller...

Fråga honom när han vill lägga sig... Sen ger du ett alternativ halvägs... kanske han skulle känna sig lite större då o växa med det???



Jag vet inte, jag bara spånar lite...



Kram på dig min goa vän

Från:Carma ♥
Publicerat: 2009-05-23| 10:51:35

Man tackar =) Hemma i regn och regn, men nu ska det väl grönska utav bara tusan =)

Borta är toppen men hemma hos missarna är bäst!



Du har det tufft ser jag, kämpa på och låt honom inte ta all din energi...



Jag tog med mig solen bara till dig ;-)

för hit har den inte kommit, hihi.



Massa kramar <3

Från:Becca
Publicerat: 2009-05-27| 09:04:44

Jag måste bara säga en sak om vovven. Vi har också en golden, och när jag såg bilden på din hund så tänkte jag att det liknar våran hund; att det likagärna skulle kunna vara han som var på bilden. Och så ser jag att du har skrivit att han heter Frasse. Och gissa vad? Det gör våran hund också :D

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?