Da Vinci-koden! OCH bråkiga barn!! :(
Publicerat: 2009-05-10| 00:42:42

Har inte varit ute på bloggen idag!

Först har vi alla bara varit!!  Jätte skönt!!
Jag har pratat med Min mans mamma och försökt se om vi kan vara där på fredag när Daniel fyller..

När många har svåra allergier och astma så är ju inte vårt hem särskilt lämpligt att vistas i.. Med tanke på att vi har hund..

"FRASSE"



Detta känns jobbigt för vår del oxå för vi blir så bundna till att alltid vara där när någon fyller mm.
Farmor är ju en underbar kvinna lika så farfar ja dom är helt underbara båda två..

Ja min mans släkt är helt fantastisk allihop att ifrån mamma, pappa, bror, svägerska kusiner, fastrar och farbröder ja allihop.. Hmm hoppas jag inte glömde någon men då tänkte jag bara lite fel så missförstå mej inte du är lika viktig du med som ev blev glömd. ;)

Ja hur som så har jag suttit och tittat på Da Vinci-koden i min ensamhet mannen var trött! :)
Ja hur som satt jag här i soffan och tittade på filmen då kommer D upp och tittar på mej samt frågar hur länge ska Matte vara uppe Ja säger jag och tittar på tvn jag ska säga åt honom nu.. Men säger efter en stund varför säger inte du till honom då?
Då kommer det dumma vidriga ordet ur munnen på honom om att han är inte hans familj!!!!!!   :(

Jag går ut i köket efter att ropat till grabbarna att det är kväller och att datorerna ska stängas av.. på en gång klockan är mycket då jag tittar  på klockan i köket så ser jag att den är inte 21.30 utan 22.30 då blir jag arg när jag hör hur dom börjar som vanligt med att det är lov mm.
Mattias är fortfarande bara 11 år.....
Detta pratade jag och Fredde om senast i veckan att när Matte kommer så ska datorn stängas av kl 20.30 senast.. 

  -ja okey säger han då,, Då är han med på vad vi kommer överes om ..
-ja för då slipper vi bråket om att Fredde får stanna uppe längre!!!!
-och att dom ska bara göra allt det där som man ska göra när det är kväller..
Bara för att dra ut på tiden.. :(

Den här gången lyssnar dom inte alls och jag går upp och då springer dom iväg som yra höns....

Fredde kaxar sej där uppe börjar bråka med Matte,,, Spelar clown mm och ja fullkomligen kokar av ilska..
Daniel kommer oxå äntligen upp och frågar Fredde vad han håller på med och han svarar
-Vad då????
-Vad har jag gjort??
Men D säger ändå till honom men när D gått så börjar F igen om att jag är så dryg..
Anledningen till att jag dröjer mej kvar där uppe är för att sätta lösen på datorerna..

Men den ena är det nå med virus skyddet som krånglar så jag börjar jobba med detta och medans programmet kör går jag ner.. tar med mej MUSEN..

Men tro det eller ej när jag kommer upp igen efter ca 10 minuter då sitter F där igen med en annan mus naturligtvis..

ÅÅÅÅÅÅÅ -varför?? varför??  -Jag ville bara dryga mej lite säger ungen....:O.....  :(

Ja det är det här som tar såå mycket energi från mej.. onödig energi tycker jag..

Är det någon som kan hjälpa mej med dessa ungdomar??

Annars hoppas jag att det finns en vänlig själ där ute som kan ge mej dessa verktyg som jag skulle behöva och som  fungerar!!!!!  för att hota det är helt lönlöst...
Ja nu menar jag inte VERKTYG!!!
utan hjälpen iform av handling ord ja vad som??

Ja nu är filmen slut och jag fattar ändå inget på slutet.. hade väl tankarna på dom på övervåningen...

Matte han somnar ju nästan direkt han lägger sig.. vare sig kl är 21 -eller 22.30..

Nej nu ska jag den stora bocken BRUSE gå över till sängen..

Behövde skriva av mej detta !!

Så jag säger GOD NATT & sov gott! ♥
Jag svarar på alla era kommentarer i morgon jag lovar!! :D


Kommentarer
Från:Mie
Publicerat: 2009-05-10| 12:17:19

Tack för din härliga kommentar i bloggen<3

Jag har inte hört om ditt o Matildas samtal. Du måste berätta xD...



Vet du, det ska finnas en funktion i datorn som gör att den stängs av vid en viss tid.. Datorlås tror jag det heter. Ankie, en väninna, har det för sin son så att han inte ska kunna sitta längre än en viss tid...



Visst är det så att vi måste börja tidigt på morgonen för att hinna prata om allt mellan himmel o jord, men du får väl komma hit o stanna ngr dagar så vi kan göra det då????



Nu ska jag dricka kaffe med min man och jag ska hälsa honom så gott.



Hälsa till din man också och säg till honom att alla dina barn och hans barn är hans familj ;)



Älskar dig också ;)



Kraaaaaam

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?