Designen som pussel! & maskrosor!
Publicerat: 2009-05-07| 11:09:25

Ja inte känns det så kul när inte sidan fungerar som den ska.
Sanne jobbar med problemet och jag har varit ute själv och letat lösningar..
Hittade en kille Jonas som jag hoppas kan hitta lösningen på problemet . HOPPAS :)

Solen skiner och vi har klarblå himmel så idag ska jag nog ta och jobba lite på tomten..

Det är fullt med gula fina blommor överallt som bara är ogräs och som sprider sig som en löp eld..
Maskrosor presis så heter dom.

Ni har säker sett sådana förutdom är fina MEN inte när det blir för mycket av dom.



Ja fina tycker jag dom är så här tidigt på våren när vintern lagom försvunnit men när dom börjar se ut så här då är det varning!!                             VARNING!!


Så här är dom farliga och sprids i vinden..
Men som barn så älskade man dom nur dom såg ut så här och man kunde blåsa sönder dom.. :P

MEN idag är jag vuxen och då är det ogräs!!! Så det så.. :/

Ta hand om er !! <3

  Och håll koll på vilka blommor ni vill ha i trädgården och vilka som bara ska bort!! :P

Lycka till! ♥

Kommentarer
Från:Carma ♥
Publicerat: 2009-05-07| 11:13:24

Hihi, jag önskar verkligen att du får ordning på den här designen snaaart! =)



Kul o påta i trädgården. Önskar att jag hade en lite trädgård och framför allt ett större intresse av att påta i trädgården ;-)

Mamma och pappa är tokiga i blommor och trädgård, dom har extremt många blomland, hihi



Hoppas då får en härlig dag Camilla!

Kramar <3

Från:Carma ♥
Publicerat: 2009-05-07| 12:20:43

Hihi, vi ska bara vara borta en vecka. Men det är klart att jag skulle få abstinens om det...

Jag ska ju ha med mig min lilla minipc och så har jag ju Safari i iPhonen (fast de kan bli dyrt).

Vi ska fråga efter trådlöst internet annars finns det internethörna på de nya hotellet.

Ja jag skulle aldrig klara mig utan dator överhuvudtaget i en hel vecka =( är alldeles för inbiten...



Nu ska jag gå o äta lite =)

Massa kramar <3

Från:Nillah
Publicerat: 2009-05-07| 13:44:16

I Firefox ser inte din design konstig ut =0)

Från:Mie
Publicerat: 2009-05-07| 21:53:55

Har ni haft sol....:O

Här har det blåst o regnat... Men jag hoppas du tar med dig solen imorgon när du kommer ;)



Love ya<3

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?