En dag i den egentliga tystnaden!
Publicerat: 2009-05-28| 15:45:55


Ja nu är snart allt hopp ute för mej..

Jag är som ni vet aktiv hörapparats bärare!


Detta vet ni sen tidigare ni som följt min blogg.och alla andra som känner mej,
 vet att livet är ganska begränsat när man inte vet var apparaterna ligger för då hör jag så gott som ingenting! :O
Ja livet blir mycket mera besvärligare för jag hör bara om man pratar direkt intill örat med samtalston.

Idag var dom bara borta!
Vilka då?
Apparaterna!
Dom var spårlöst försvunna! 
:(

Ja så idag har jag levt med tinitus som sälskap och fick uppleva lite nya toner i och med att mina älskade hörapparater dämpar tinitusen så blir den så mycket mer påtaglig när det egentliga tystnaden skulle infinna sig då jag inte har apparaterna på mej..

ja så kan det vara i min lilla värld där det aldrig är tyst inte ens när alla i huset sover och alla andra ljud har dämpats så har jag min egen lilla cirkus kvar i huvudet eller i öronen eller var nu detta oljud kommerifrån!

Nu har en kommit till rätta!
Så nu hänger jag med lite!
Så tack för det!

KRAM ♥

Kommentarer
Från:Rebecca
Publicerat: 2009-05-29| 18:21:25

Hej!



VV hinner jag inte med just nu, får se när man orkar igen.

Husvagnen sålde vi förra året, hinner inte riktigt med att åka ut med den.

Kommer ni å hälsar på i stugan i sommar?



Föresten du ska ha pengar av mig, påminn mig om jag glömmer föra över.



Ha det bra!

Kramen

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?