God morgon!
Publicerat: 2009-05-06| 11:22:44

Vaknade vid halv 10..

När jag kommer ut i köket ja det ska kallas ett kök men det var bara en enda röra alltihop..

Min älskade dotter har som vanligt glömt smöret framme :(
Trotts på pekningar om att man plockar undan frukosten innan man drar till skolan..
Men detta har inte fastnat MEN skulle jag säga att i dag efter skolan så åker vi till stan så skulle hon inte glömma detta i första taget..

Ja ja allt är väl mitt fel som sover så länge jag kunde väl kliva upp och se till att allt var undanplockat.. och se till att dom är vakna och kommer i tid till skolan mm..
För om inte dom gjort sina läxor i tid så är det oxå mitt fel eftersom jag inte har sagt till att dom ska göra sina läxor eller hjälpt dom med dessa läxor.

Snart ska jag väl gå till skolan istället för dom oxå..

Ja detta var min morgon nu har jag städat i köket och på toa.. så nu ska jag fixa lite kaffe och softa framför datorn en stund innan jag ska börja med hall och vardagsrum sen slåss med snabel draken..

Eller ska jag gå ut i solen istället??

Det känns som om detta skulle vara härligare..  Resten kan jag väl göra sen eller??

I eftermiddag kommer värderings kvinnan för att värdera Sagavägen..
Det känns skönt för mej då vet både jag och mina hyresgäster var vi står från början.. Ifall dom en dag vill köpa loss huset..

Ha en bra dag..  ♥

Kommentarer
Från:Mie
Publicerat: 2009-05-06| 13:46:12

Va fiiiin bloggen blivit.... Man blir verkligen pigg och glad när man kommer in hit... Vilken duktig tjej du har hittat. Jag skulle vilja lära mig göra designer jag med....=)



Har du sol idag?? Inte jag. Här regnar det och är klatchigt grått...



Du gick väl ut i solen och dansar med snabeldraken sen???



Kraam min goa vän



Från:Carma ♥
Publicerat: 2009-05-06| 14:41:09

Hmmm, konstigt, vet du om att vänsterspalten fortfarande är ute och svävar låååångt i det vänstra. Trodde du hade fått ihop helheten nu ju ;-)

Hihi...

Idag är det regn och kallt här hemma så Bulgarien lockar mer och mer för varje dag.

Och det är ju snaaaart =)

Jag ska försöka hinna andas, jag lovar.

Jag är nog bara så här stressad timmarna innan jag ska till jobbet tror jag =)



Hoppas att du har en toppen dag idag!

Massa kramar <3

Från:Olessia
Publicerat: 2009-05-06| 15:40:35

haha jo sant

Från:Jonas
Publicerat: 2009-05-07| 00:13:06

Svar: Jag har fått din fråga och håller på och kollar efter om jag kan hitta en lösning. Återkommer imorgon, förhoppningsvis med ett svar!

Från:Carma ♥
Publicerat: 2009-05-07| 01:50:53

Hihi, knäppt så olika det är mellan Firefox och Explorer.

Jag har hört att min ser konstig ut i Firefox, stämmer det?

Det kanske är lugnt nu, kanske bara var första dagen jag hade den nya designen =)

Ha en skön torsdag!

Massor av kramar <3

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?