Grattis älskling på 25 + dagen!
Publicerat: 2009-05-17| 21:05:54

Ja så var dagen liden mot sitt slut!
Vi har haft en jätte härlig dag idag hemma hos min sambos mamma och pappa där vi samlades för att gratta min sambos födelsedag som egentligen var i fredags men som vi tog idag istället..

Det passade väl typ bättre idag än i fredags då alla jobbat och var helt sluta..

Att mamma jobbade idag togs ingen hänsyn till...

 JOOOOOOO  DÅ!  :P

Vi hade grillat gjort potatisgratäng pommes och sallad mm..  :P



Älsklingen vid grillen! ♥


Daniels bror med minstingen!




Svägerska!! :D








                                                   FREDDE ♥





Efter maten Bröderna in "AKTION" hihihi




Vi hade fixat med allt när hon äntligen kom hem så då var det bara att sätta sej ner att äta .. mmmummmsss  :P

Som jag tidigare berättat så är det några i familjen som lider av astma och allergier så för att vi ska kunna ses blir det här med tanke på att vi har hund!   :)

Ja jag återkommer med mer info och härliga bilder i morgon,,
 nu har jag varit igång hela dagen och jätte trött!!   :O

ÅÅÅÅÅ vad trött jag blir nu är det slagmål mellan sambon och min äldsta om fjärrisen..   :(

Nej tack och hej :) Leverpastej...   ♥     ;)

Kommentarer
Från:Frida
Publicerat: 2009-05-17| 21:11:11

Tacka D för idag....

Kram

Från:♥ Mamma Russin
Publicerat: 2009-05-19| 22:57:55

hej hej..

kul att du tittat in till mig.. nu ser jag att du är släkt med fantastiska frida gumman med..:) så roligt..



hur gick det , var du på inskrivningen på vv??

kramkram och god natt..

Från:berna
Publicerat: 2009-05-24| 09:55:58

Fan va tjock din älskling är!!!

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?