hejsa igen alla mina vänner
Publicerat: 2009-05-03| 20:51:38

I kväll var jag bjuden på middag hos min vän Marlen som bor på Råby i stan.

Jätte trevligt vi var flera stycken där PartyLite älskare.. så samtalen handlade väldugt mycket om just PartyLite. :P

Hon hade så fint hemma :P

Jag min tok glömde att knäppa bilder på sälskapet och sprang runt och tog bilder av hennes inredning. :P

Men härligt var det ..

Jag hade totalt glömt bort middagen så om inte Susanne hade ringt mej 25 minuter innan så hade jag missat det totalt!

Men då gjorde jag rekord in i duschen och sen leta kläder och fixa till mej..
Allt detta tog 15 minuter.. :P
     Rekord för att vara jag hihi :D..

Så jag kan om jag vill ! :)

Efter att inte ha tagit bilder så måste jag lägga in en bild på en buske som jag tog kort på på vägen hem ..

En Forsytia...



LITE ANDRA TOK BILDER

Detta är jag som tokar mej!! <3





Kan människan inte se normal ut?????


                                        


Okey FRU PETTERSSON HAR BESTÄMT ATT NU ÄR DET SLUT LEKT!!!  <3


Tack för idag ses kanske i morgon.. Kram på er

Kommentarer
Från:Rebecca
Publicerat: 2009-05-03| 21:06:52

Hejsan!



Det är bara att säga till om du vill ha en Perfect home visning hemma hos dig. Allt bra med er annars?



Kramen

Från:Mie
Publicerat: 2009-05-03| 23:33:25

Hahaha... va rolig du är vännen....

Jag har tid för dig i nästa vecka... Jag har alltid tid för dig.... Säg när du vill komma bara...



Tusen varma kramar

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?