Hoppar in en sväng på bloggen !!
Publicerat: 2009-05-20| 16:11:13

Idag har jag försökt att städa och vara flitig på alla handa vis!

Jag tog grabbarna med och fick bär hjälp med Carinas skåp som vi inte lyckades flytta själva..
Då var det jag och "hyresgästen" :P som försökte bära i lera dessutom.. :P
Nu var dom 4 st killar som pustade och stånkade innan skåpet kom in i bilen och sedan in i Carinas källare!

Skönt nu var den saken ur världen!

Sen hade jag och D turen att få lite mer hjälp,, Den här gången så  fick dom bära 25 kilos cement säckar från bilen in i källaren!
Tack GRABBAR!! :D

Har röjt lite i köket!

Så nu ser köket ut som ett kök oxå.. :)  ♥

Lite bilder av köket när det är städat! :D




















Ja det var några bilder från köket i olika vinklar !! :D

                                                          ω♥♥  Ha det gott i dag!   ♥♥ω

Kommentarer
Från:Sanne - bloggdesigner utförsäljning
Publicerat: 2009-05-20| 18:22:09

Ingen fara, jag fixar det så fort jag kan :) Jag mailar dig länken där den nya designen ligger, så får du säga vad du tycker om den! Den är inte alls som den här, men jag tänkte så länge, till jag har ordnat allt med den här!



Kram

Från:Mie
Publicerat: 2009-05-20| 23:27:02

Hej min vän...

Gu va fint det blev i köket =)

Vilken tur att vi har VV gumsan... Nu kör vi så det ryker...

Mina 2 första dagar har gått strålande... Fick lite sockerfall när jag va i Marieberg o hade glömt frukten hemma... Men det gick... Man lär sig av misstagen... eller...???



Tack för alla dina fina meddelanden i bloggen...



Du är bäst vännen

Puss

Från:Mamma Russin
Publicerat: 2009-05-22| 14:21:16

hej hej..



hur är det?? kul att du tittar in till mig..:) totalt har jag nästan gått ner 29 kg.. men jag har "kämpat" bort 13 kilo.. först vv sedan GI.. GI är min grej.. :)



min son är 16 år och stora dottern är 14½ år... världens bästa teens..;)

önskar en fin fin helg, kramar

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?