Ja ha nu har jag förstört bloggen oxå!!
Publicerat: 2009-05-20| 20:59:09

Jag tänkte inte förstöra bloggen!!
jag ville bara ha lite smilysar i bloggen!!! :(

Men jag sabbaden totalt..

Nu har jag bara återställt den.. kan inte göra den hel igen utan fick akut skriva till min designer som ligger hemma och är sjuk att jag råkat sabba allt!!! :(   Här sitter jag med gråten i halsen när jag läser hennes mail att hon ska försöka hjälpa mej åååå vad glad jag blir!! :)

Så därför ser den tokigare ut än någonsin!!

Kram kram

Kommentarer
Från:Sanne
Publicerat: 2009-05-20| 23:59:45

Det kommer ordna sig :) Vi löser det här! Kram

Från:Sanne
Publicerat: 2009-05-21| 00:04:46

Har fixat så det ser ut som vanligt nu :) Vi tar resten imorgon!

Sov gott :)

Kramar

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?