Läkar besöket gick jätte bra!
Publicerat: 2009-05-13| 19:01:18

Ja som sagt gick besöket bra..

Igår så krachade D s dator.. Jätte kul va? NEJ! :(

Nu har jag försökt hitta en lösning men det gick inte heller..
Vi har pratat om all lämna in den men jag har lyckats få fart på den alla gånger utom nu..

Ja så jag gick ut med mina trupper för att återgå till våra envisa gula blommor i gräs mattan om man nu kan kalla den gräs matta när större delen är mossig eller gul.

Så vi körde 4st 10 l. hinkar och klippte mattan gjorde Tobbe..
Så sista vändan trampade jag på en spik den gick rakt in genom skon och in ca 4 cm i foten :(   AJJJJ

Det gjorde ondare att dra ut den än att trampa in den!

Så nu är jag handikappad! :( Foten värker så in i bomben..

Ja det fick man för att man skulle försöka vara duktig och jobba på tomten..:P

Nej nu måste jag leka data doktor igen..

Ha en trevlig kväll..

Hittade lite roliga bilder på den här datorn.. :P


                                         FRASSE IN AKTION




                        MERA BUS





                       JIPPIIIIII NU HOPPAR VI ALLIHOPA!!!!!! :P









                            



                                                         LITE HÄRLIGA BLOMMOR!!!








                    Ingen vill leka med mej och min älskade boll! :(



Mammas Älskade fyr ben!!!
  ♥



Ja det var lite nytt iallafall.. :P

Hare gott allihopa  ♥

Kommentarer
Från:Emma
Publicerat: 2009-05-13| 19:05:42

Ja visst är den hehe =)

Låter bra det, blir jag glad =)

Bruka läsa din jag med :)

Lägger till dig jag med då tjejen :D Kramis

Från:Rebecca
Publicerat: 2009-05-13| 21:06:25

Hej!



Inlägget har inget med dig att göra! Bli bara så trött på en människa som har pratat så mycket skit om vissa människor men som nu umgås med dem men det är nog så att hon kanske inte får några andra vänner, vad vet jag, jag umgås inte med någon av de.





Kanske jag kan komma förbi något nästa vecka innan eller efter simningen.



Vi får höras!

Ha det bäst!

Från:Annica
Publicerat: 2009-05-14| 13:01:10

Hej hej!

Vilken trevlig blogg du har!

Och vilka underbart vackra bilder du har här!



Den har varit dagens utvalda på min blogg.



Ska bli så skoj att träffa alla er mammor i GBG i sommar!



Kram

Annica

Från:Mie
Publicerat: 2009-05-14| 15:08:26

Har du trampat in en rostig spik i foten???

Hur är det med foten idag??



Jag har varit i Fagersta hos matte. Han är jättedålig. Nu har han gråtit i 4 dagar...:`( Det gör så ont i hjärtat. Vi har varit hos läkaren 2 ggr och imorn ska han dit igen...

Vi kan ta det på telefon...



Nu ska jag försöka röja lite här hemma... Har satt på diskmaskin och tvättmaskin... Nu ska jag snart ta hand om det rena också..;)



Kramisar

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?