Läkaren igen
Publicerat: 2009-05-13| 09:37:04

Ja nu ska jag träffa vår familjeläkare igen..

Detta handlar om intyg till f-kassan..
Alla dessa papper som dom ska ha:(  :(

Jag orkar inte vara sjuk längre!
Om alla som är friska visst hur jobbigt det är att vara sjuk..??

Alt är upp och ner!

Detta med utmattnings dep. för min del, är att jag har dålig koncentrations förmåga så när jag jobbar med designen av min blogg så föstår jag inget jo precis när jag skrivit ner det så tänker jag att nu ska jag minnas men det gör jag inte.. :(

Jag kan än idag inte läsa tidningar eller böcker..

Ett sätt att träna detta på är att vi har eller vi rättare sagt försöker att ha lässtund med barnen varje kväll..
men när vi ska börja om nästa kväll kommer jag inte ihåg vad vi läst..
så antingen hjälper barnen mej att minnas eller så måste jag gå tillbaka och försöka komma på vad vi last..

Bara det tar sin tid innan vi kommer igång med läsningen.. SUCK

ATT skriva här är oxå ett sätt för mej att bearbeta mina konstiga tankar..
När jag ser dom ner skrivna så tänker jag att nu står dom här så nu ska jag läsa dom och tillslut så hoppas jag att det kommer att hjälpa på sikt..
STAVFEL det får ni på köpet..

Jag hoppas jag en dag kan vakna och att alla dom här åren har varit en enda mardröm....

När jag gick till lakaren då jag blev sjuk så trodde jag att jag skulle få vara hemma i två veckor.. inte fem år...

Han sa visserligen till mej att detta kommer att ta tid men gud sa jag det har jag inte tid med.. Men sa han du är ju sjuk...
Ja men så länge kan jag inte vara sjuk..
 Sen frågade han mej en viktig fråga och detta var hur lång tid tog det för dej att bli sjuk???

Ja det var ju ett x antal många år..
svaret blev att så lång tid kommer daet att ta att läka ut kroppen oxå  ..
NEJ sa jag Jag har inte den tiden..
Vad ska du göra då???
JOBBA!!!
OSV...

okey nu ska jag träffa honom igen..

Vi ses snart igen 

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?