Livet är en enda stor prövning!
Publicerat: 2009-05-31| 12:43:34

Mitt liv har inte varit det lättaste liv man kan leva..
Som liten och stora syster vid fem år så fick jag tidigt lära mej att ta hand om min lille bror..

MIna föräldrar var så kallade helg alkoholister vilket jag menar då att dom drack fre lörd och mådde dåligt söndag!

Efter några år så blev mina föräldrar mer och mer osams under dessa helger.. Dom slogs och härjade!
Stor helgerna var värst!
Som Julafton mm.

Åren gick och jag fick tidigt veta att allt var mitt fel!!!!
Varför??
 Det vet jag än i dag inte!

Att mina föräldrar skulle skiljas var en fasa att tänka på då!
Fast detta hade nog varit bäst!

Vid dom så kallade stora festerna(Jul Nyår, påsk mm)
 Så blev några av mina så kallade släktingar mer eller mindre närgågna mot mej.. :(

Ja jag hade det inte lätt som barn och ingen att prata med vem skulle tro mej?

Ju äldre vi blev desto mer fick jag ta hand om min bror!

Han blev en stor börda för mej när jag alltid skulle ha lille bror med när jag skulle umgås med mina vänner..
Detta blev mer och mer mindre kul och tillslut så hade jag inga vänner kvar bara denna jobbiga bror som jag tyckte då...

Idag älskar jag min bror men inte då!
Han var pinsam.... :(

Denna barndom har gjort mej till den jag är idag.. detta kan aldrig göras ogort..:(

Idag är jag vuxen står tyvärr inte med båda fötterna på jorden..

Som förälder är jag tvärt emot mina egna föräldrar!!

Jag varken RÖKER el DRICKER Min dotter har bara sett mej som hon säger "skrattfull"..

Jag försökar att inte lägga för stort ansvar på mina barn..

Alla är vi olika men jag gör det som jag känner är bäst just i vissa lägen och kanske jag gör på ett annat sätt vid ett annat tillfälle.

MIna barn vet att om det blir konflikter så tar vi det tillsammans vid köksbordet..

JAG SKULLE ALDRIG SÄGA ATT MIN SKILSMÄSSA FRÅN DERAS PAPPA VAR DERAS FEL  ALLDRIG!

Idag så älskar jag min mamma NÄR hon är nykter men jag hatar henne när hon är full..
Detta har jag berättat för henne och hon har nog haft det väldigt svårt att hantera detta samtidigt har vi nog kommit varandra närmare med tiden i och med att jag gick in i väggen så började jag rota i denna stora ryggsäck???
NEJ sport trunk skulle jag nog mer vilja kalla detta liv som samlats där..

Tegelsten efter tegelsten har jag jobbat hårt med ..

Många gillar inte den nya Camilla..
Hon har blivit mer rak och ärlig tar inte på sig mer än det som känns okey!
Och detta är dom inte vana vid!
Men dom lär nog få acceptera detta om dom i fortsättningen vill ha mej kvar i deras liv!

Ja detta behövde jag ventilera!

Jag har oxå svårt att lita på människor..

Människor kan säga att jag är duktig eller att detta gjorde du bra mm MEN det tror jag inte på..
alla ljuger och säger sådant som dom tror att jag vill höra sen skrattar dom bakom min rygg för att jag är så godtrogen!

IDAG så står jag med foten mot det svarta verkligen det svarta!!!! 

Min dotter kom in och såg i mina ögon att jag mådde dåligt och då jag såg i hennes ögon  en oro och jag tror nog till och med att det var kärlek till sin mamma!!
Det var svårt att släppa det svarta som är så starkt idag! 

Ja detta är Camilla en söndag i Maj -09 MORs dag!

Detta behövde jag göra !!




Syskon kärlek!!!


Kommentarer
Från:Jennie
Publicerat: 2009-05-31| 15:47:21

Hejsan.



Såg att du hade frågat lite om stenarna på min blogg.

Vi var på ett stort grustag o hämtade sten, sorterade inte så värst mkt. Såg bara till att ta stenar i lite olika storlekar.

Och stenarna ligger bara på en bädd av sand. Tanken är att vi nångång ska gräva ner en hink och plantera blommor bland stenarna, vill man bara ha liiite blommor är det pefekt att plantera direkt i en hink. Så slipper man ränsa ogräs. :)

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?