Min Pappa!! och resten av min familj..
Publicerat: 2009-05-18| 16:48:05

Jag har länge tänkt skriva lite om min familj!!
Då menar jag MIN familj inte den som jag lever i dagligen utan mina föräldrar och min kära bror!

Jag vet inte om dom gillar att bli nämnda här ute så jag nämner inga namn!

Min Pappa han är 62 år jobbar här i Sura!
Han lever & bor i Riddarhyttan med sin fästmö . 
Ute på landet ett jätte härligt ställe. :)
Pappas sambo har tre flickor och en son. :D
Dom är utspridda lite var stans bla. Uppsala. :D

Min Mamma hon är 61 år och är pensionär i Göteborg!
Där bor hon med sin man Arne som  har 2 st barn,
en son som bor i Göteborg och en dotter som bor i Borlänge med sin man och 2 barn.


Så har vi slutligen min älskade bror ♥
Min älskade bror är 5 år yngre än mej så han är 37 år och är bosatt i Västerås med sin familj,
fru och två barn 2st fina och underbara flickor!

Ja nu ska jag försöka ge en liten närmare & bättre beskrivning om familjen..

Mina föräldrar är födda på det glada 40 talet!!

 Vilket jag då menar är att då var man rökare bla livet var friare mm.....

När dom sedan fick barn så var dom fortfarande rökare.. :(

Ni vet kanske några av er hur det var när man skulle åka bil och direkt så tändes siggen och där satt vi barn i baksätet och höll på att storkna!!! Att öppna fönstret det var det knappt tal om.. :(

Bälte? barn stolar? ja det existerade inte alls inte heller passiv rökning. ;(

Ja idag så skrattar man åt detta!!!  :D 

Varför ska man röka i bilen?
Det första dom gjorde var att tända siggen!!! :) Varför?

HIHI :P


Vi hade en gammal Volvo PV  :)






Ja :D !!

Ja detta var lite om min kära familj jag berättar inte så mycket mer den här gången utan jag berättar mer en annan dag!




Min pappas 60 års dag!!
4 Oktober -05
Med sin mamma, min farmor, hans morbror i rullstol, samt hans syskon med respektive.
Mina barn mitt X och Frasse
Bilden är tagen av mej därför saknas jag.
saknas gör oxå min bror, pappas sambo och mina 7 st kusiner.
På min pappas sida!

Pappa är den med KEPS :) ♥

Härlig höst dag hos pappa i Riddarhyttan.




Bild på mej och min bror. ♥


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?